Támogatási módjaink


Az integrált ügyviteli rendszereinket rendszerüzemeltetési támogatással együtt kínáljuk. Az üzemeltetéssel járó feladatokat telefonon, vagy távoli bejelentkezéssel hatékonyan megoldjuk.
Oktatás


Ügyviteli rendszereink komponenseinek oktatása, használatuk betanítása a termék szerves része, segítségével Ön és alkalmazottai gyorsan és hatékonyan kezelhetik a rendszert.


Helyszíni támogatás


Szükség esetén az ország egész területén személyes támogatást nyújtunk a rendszereink egyedi igényeinek kialakításában és az esetlegesen felmerülő problémák elhárításában.


Távszerviz


Eszközeink lehetővé teszik a szoftverek meghibásodásának gyors és hatékony kijavítását internet kapcsolaton keresztül.


HelpDesk


Használatával Ön gyorsan és kényelmesen, faxon, e-mailen vagy Internetes Ügyfélkapun keresztül juttathatja el igényeit és kéréseit ügyfélszolgálatunkra. Írásban történő hibabejelentését követően  szakértőink 8 munkaórán belül megkezdik a probléma elhárítását.


Hot-line


Telefonos ügyfélszolgálatunk gyors és szakszerű segítséget nyújt, ha kérdése merülne fel a rendszereink használatával kapcsolatban.


Jogszabálykövetés


Szakértőink folyamatosan figyelemmel kísérik a releváns jogszabályok változásait. Szakképzett fejlesztői csapatunk a jogszabályi változások hatásait az ügyfelünk által alkalmazott rendszeren átvezetik, és az új program verziót a cég rendelkezésére bocsátja.


Verziókövetés


Rendszereinket felhasználóink igényei alapján folyamatosan fejlesztjük, újításainkkal tesszük rendszereinket még hatékonyabbá. Rendszereink legfrissebb verzióit szerződés szerint biztosítjuk ügyfeleinknek.


Ügyfélkapu

Kérjük, adja meg az Ügyfélkapu bejelentkezési azonosítóját és jelszavát!

Azonosító:
Jelszó:
Ok

Kapcsolat

Cím:
1141 Budapest, Paskál utca 48.
Tel:
06 1 252 9080
E-mail:
info@solarsoft.hu