Szolgáltatásaink
Támogatási módjaink
Az integrált ügyviteli rendszereinket rendszerüzemeltetési támogatással együtt kínáljuk. Az üzemeltetéssel járó feladatokat telefonon, vagy távoli bejelentkezéssel hatékonyan megoldjuk.
Ügyviteli rendszereink komponenseinek oktatása, használatuk betanítása a termék szerves része, segítségével Ön és alkalmazottai gyorsan és hatékonyan kezelhetik a rendszert.
Szükség esetén az ország egész területén személyes támogatást nyújtunk a rendszereink egyedi igényeinek kialakításában és az esetlegesen felmerülő problémák elhárításában.
Eszközeink lehetővé teszik a szoftverek meghibásodásának gyors és hatékony kijavítását internet kapcsolaton keresztül.
Használatával Ön gyorsan és kényelmesen, faxon, e-mailen vagy Internetes Ügyfélkapun keresztül juttathatja el igényeit és kéréseit ügyfélszolgálatunkra. Írásban történő hibabejelentését követően szakértőink 8 munkaórán belül megkezdik a probléma elhárítását.
Telefonos ügyfélszolgálatunk gyors és szakszerű segítséget nyújt, ha kérdése merülne fel a rendszereink használatával kapcsolatban.
Szakértőink folyamatosan figyelemmel kísérik a releváns jogszabályok változásait. Szakképzett fejlesztői csapatunk a jogszabályi változások hatásait az ügyfelünk által alkalmazott rendszeren átvezetik, és az új program verziót a cég rendelkezésére bocsátja.
Rendszereinket felhasználóink igényei alapján folyamatosan fejlesztjük, újításainkkal tesszük rendszereinket még hatékonyabbá. Rendszereink legfrissebb verzióit szerződés szerint biztosítjuk ügyfeleinknek.
Kapcsolat
Cím:1141 Budapest, Paskál utca 48.